Zoli Malajziában

Zoli Malajziában

Langkawi: egész napos strandolás: Pantai Kok, Black Sand Beach, Tanjung Rhu Beach, lazuló macskák

2020. január 16. - Zolek81

bobito2.jpg

Az alvás úgy ahogy megint rendben volt a hostelben csak két idióta hajnalban jött haza és nem volt kulcsuk, addig dörömböltek amíg az egész szobát fel nem verték...

Reggel a szállásadómtól béreltem motort aki egy 125-t adott amivel nagyon lehet repeszteni, egy lengyel sráccal elmentünk reggelizni, török stílusú a kávéjuk de nem annyira zaccos (szerencsére) és valamilyen fehér krém volt az alján - elsőre valami tejfélének hittem de annál édesebb / mindenesetre ízlett. 

Pantai Kok

Az egész napot strandolással töltöttem :) tele van az internet olyan oldalakkal ahol összegyűjtötték a Langkawi strandokat és leírják melyiket hogy kell megközelíteni, az első amit kinéztem a Pantai Kok ami a felvonóállomáshoz van közel és két kis szigetet lehet látni közel a parthoz és ennek a végében van az a kis homoknyelv amiben apálykor át lehet sétálni egy kis szigetre:

pantaikok.jpg

Ami érdekes hogy 0 infrastruktúra, semmilyen étterem vagy bolt nincs úgyhogy vizet is vinni kell - egyébként gyönyörű:

Black Sand Beach

El voltam itt pár órát aztán továbbindultam a Black Sand Beach-re ami fent van északon nem messze a szállásomtól és a nevével ellentétben nem igazán fekete a homok de az tény hogy sötétebb árnyalatú. Ez számomra nem is igazán strand mert egy részén halászhajó "kikötő" van a másik része pedig sziklás, kétségkívül látványos csak apálykor ott van az a nagy iszapos kiszáradt rész:

Tanjung Rhu Beach

A nap végére maradt a leglátványosabb hely: a szállásunktól 4km-t kellett továbbmotorozni az Tanjung Rhu Beach-ig ami "zsákutca" egy tengerre benyúló földnyelven és igazi turistaközpont: nagy motorparkoló, szuvenírboltok, bárok, éttermek ehhez képest alig voltak a parton.

Gyönyörű a strand szemben a tengeren álló kisebb-nagyobb sziklákkal és szigetekkel, itt majdnem ugrottak a cuccaim mert a nagy fotózkodásban ledobtam egy fa tövébe a táskám, kicsit nem figyeltem és már egy majom fosztogatta :))) szerencsére jól be volt húzva (Ázsiában ugye nyitott vagy hálós oldalzsebben semmi nem tartunk) és két japán turista csokija érdekesebb volt:

img_20200115_123502.jpg

img_20200115_123301.jpg

img_20200115_123805.jpg

Nagyon kell vigyáznom a leégéssel, tényleg végig kentem magam de úgy látszik hogy a 30-as naptej maximum arra jó hogy a pólóm összekoszolja... most egy pár napig kendő lesz a vállamon és úgyis vettem egy menő kék gengszter-kalapot :)

Nem hittem hogy a szállásadónk macskájánál találok nagyobb élet császárát de az egyik szupermarketben mégis sikerült, a hűtőn aludt a "drága" a jégkrémek felett és arra sem ébredt fel hogy kinyitottam a mellette lévő ajtót:

img_20200115_161244.jpg

img_20200115_161243.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zolimalajziaban.blog.hu/api/trackback/id/tr3715412702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása