Zoli Malajziában

Zoli Malajziában

Elhagyni Kínát, utazás Langkawira, taxi, első szállásom, strandolás

2020. január 12. - Zolek81

china-firewall-banner.jpg

Kína, Kanton

Az esti séta után hullafáradtan estem be az ágyba és el is tudtam aludni de hajnal kettőkor kipattant a szemem : Jetlag  :)

Próbáltam írni az ismerősöknek a szállodai WIFI-t használva és akkor esett le hogy a nagy kínai tűzfal bizony sok mindent megfog: nincsenek Google alkalmazások, YouTube, FB, Viber, a WhatsApp pedig csak szöveget enged küldeni képet és videót nem... én most nem foglalkoztam vele de hosszabb tartózkodásra VPN-t kell telepíteni, nincs mese.

Hajnali 5.30-kor indult a busz a hotelből a reptérre, megleptek mindet egy előre csomagolt dobozos reggelivel ami elég formabontó volt: két sütitekercs, egy főtt tojás egy kis főtt kukoricával és egy főtt zöldség ami valami répaféle lehet de az íze inkább a krumplira emlékeztetett, mindent megettem :)

img_20200111_051744.jpg  

Repülés Malajziába

A légitársaság másodszorra nem hibázott, még előző este megkaptam a beszállókártyát így csak a biztonsági ellenőrzésen kellett átmennem, az meg már megy rutinból :) a 8.00 Kanton-Kuala Lumpur járatra kaptam jegyet és onnan kényelmesen egy órás átszállásom volt a Malaysian Airlines-al Langkawira ami talán életem legrövidebb repülőútja: 55 perc.

Langkawi, Taxi, első szállás

selfie.jpg

Már Kuala Lumpurben is meleg volt de Langkawin arcul csapott a hőség: 31 fok :D

A reptér kicsi és modern, az első benyomásom hogy sokkal kevesebb maszek sofőr próbált "letámadni" mint máshol Ázsiában - egy magyar srác BLOG-ján olvastam hogy érdemes a kijárati kioszknál taxit kérni (ott is fizetsz, nem a sofőrnek) mert FIX áras az egyes régiókba úgyhogy gyors pénzváltás után odaadtam a diszpécser hölgynek a kinyomtatott Booking foglalást és 15 perc múlva már a szálláson is voltam, az ár több mint korrekt: 20 MYR (Maláj Ringit) ami ~1,500 forint.

Első szállásom a Sea Gypsy :))) ami a sziget egyik kevéssé felkapott, csendes halászfalujában van és rászolgál a nevére: raklapon egy matrac az "ágy" és az egész környék eléggé lepattant viszont hihetetlen hangulatos, a "kert" pedig zseniális a hintával és függőággyal:

img_20200111_171119.jpg

img_20200111_171119-1.jpg

Egyelőre szerettem volna kipihenni magam és jobban szeretem az eldugott helyeket a felkapott strandoknál úgyhogy a szállásadóm tanácsára egy éppen felújítás alatt álló közeli "resort" partjához mentem, a reggeli órákban apálykor még a víz felől a homokban is meg lehetett közelíteni és csak az enyém a strand !!!

A bejegyzés trackback címe:

https://zolimalajziaban.blog.hu/api/trackback/id/tr6715404448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Embergyermek 2020.01.13. 11:54:48

A matrac elég "ganés", lehet hogy beficcen egy kis bőrbaj??? :DDD Azt sejtem hogy az ára volt a döntésed oka.
A táj viszont csodás,.Enjoy!

Zolek81 2020.01.13. 11:57:11

Minden teljesen tiszta, valóban olcsó volt de az első két estére saját szobát szerettem volna, Hostelben teljesen soha nem tudom kipihenni magam :)
Kicsit nagy volt a kontraszt a Kantoni 4* Hotelhez képest :)))))

Embergyermek 2020.01.14. 15:12:33

Akkor csak a kép volt csalóka . :)))
süti beállítások módosítása