Zoli Malajziában

Zoli Malajziában

Langkawi: 2 nap Cenang - szállás, reggeli, tengerpart, sétálóutca, naplemente, night market

2020. január 17. - Zolek81

borito_2.jpg

Bed Attitude Hostel

Két éjszaka után tovább indultam északról és irány Cenang, a Bed Attitude Hostelbe - szerencsém volt mert egy német lány is oda készült úgyhogy kettédobtuk az amúgy is olcsó GRAB díját (24 ringgit - 1,800 forint).

Ez a hostel már más kategória, nagyon nagy (80-100 ágy), nagyon profi és "kapszula" elrendezésű függönnyel úgyhogy van egy kis privát szférád / 64 ringgit (4,800 forint) volt 2 éjszakára

Igazi paradicsom ez a bulizni vágyó fiataloknak, van "bár" - sokan kártyáznak és középen egy hibátlan biliárdasztal, nagy a közösségi tér itt lehet olvasni/BLOG-ot írni vagy megenni a kint vásárolt helyi kajákat.

Egy iszonyú menő töltő-konnektor van minden ágyhoz, minden szabványt támogat és ráadásul ad + 2 USB portot:

konnektor.jpg

Még egy webes portált is összedobtak ami automatikusan generál minden foglaláshoz felhasználónevet/jelszót és belépve minden infó ott van plusz egy csomó dolgot el lehet online intézni (becsekkolni, taxit rendelni):

portal.jpg

Az mondjuk durva hogy reggel amikor mindenki otthon van még mennyi papucs és cipő van a bejáratnál, aztán keresgélj :)))

cipok.jpg 

Reggeli

Szerettem volna már egy igazi "beülős" reggelit enni egy jó americanoval, ajánlottak is egy helyet lent a parton - már a neve is ígéretes: "Hidden Beach House":

img_20200117_111701.jpg

Nem olcsó de megérte: szinte üres volt úgyhogy vízpartra néző asztalhoz ültem, laza relax zene szólt és volt WIFI :)

Szerényen a "Big Breakfast"-et kértem ami ütött rendesen: 3 tojásos rántotta, egy pár virsli, rántott tócsni-féleség, sült gomba és paradicsom, pirítós és babragu / kiszámolhatatlan kalóriamennyiség, mondjuk ez után már csak vacsoráztam :)))

img_20200117_095436.jpg

Nem voltak szégyenlősek: 40 ringgitet fizettem (2,800 forint) úgy hogy most először volt a számlán szervízdíj, túlélem, a hely tényleg nagyon hangulatos:

Cenang - "Telaga Walk"

Ami Balinak Kuta vagy Bangkoknak a Khaosan Road az Langkawinak Cenang, a helyi "Siófok" egy menő bulihely 2 kilométernyi sétálóutcával: éttermek, bárok, kávézók, SPA szalonok minden mennyiségben (van 2 Barber Shop is) és persze töménytelen szuvenírbolt a szokásos ruha és kütyükínálattal. Nem lesz a kedvencem a hely de legalább megértettem mért közel "üres" a sziget többi része, itt aztán vannak rendesen ... ez főleg este a parton és később a piacon volt feltűnő, maga a sétálóutca este kilencig-tízig viszonylag kihalt. Pár napig tényleg poén a hely de semmiképp nem töltenék el itt heteket, főleg hogy minden jóval drágább az étkezés és a szállás is.

Van természetesen bevásárlóközpont és gyors éttermek (Subway, Pizza Hut, KFC, McDonald’s és Starbucks is) a KFC-ben ettem is egy Twister menüt, a szendvicsben Cheddar sajt volt és eléggé csípett is :) ez pont nem volt drága: 14 ringgit (kb. 1,000 forint).

Tengah Beach

Lenéztem Cenang Beachre (lesznek is képek) de a napot inkább itt töltöttem, 10 perc + séta az ellenkező irányban viszont sokkal szebb és nyugodtabb / ezen a részen vannak a luxus resortok és hotelek is viszont itt nem figyelnek annyira hogy tényleg ottani vendég-e az ember, csak odaintegettem a biztonsági őrnek mosolyogva és lementem a szállás útján a partra:

borito_3.jpg

Cenang Beach, naplemente

Itt a legdurvább a tömegturizmus,már délután is sokan vannak de a naplementére szinte megtelik a part... tele napágyakkal, bárokkal viszont vannak sportpályák és igazi strandfoci :) a legmenőbbek a babzsák foteles kiülős helyek ahol szól a zene, a naplemente -mint mindig- most is gyönyörű volt de az durva hogy motorcsónakokról tízesével húzzák fel ilyenkor is az embereket, tele az ég siklóernyővel.

img_20200116_190458.jpg

Night Market

A hostel recepcióján mondták hogy szerencsém van mert minden Csütörtökön éjszakai piac este 18.00-23.00 között úgyhogy a naplemente nézés után a már kicsit élettel telibb sétálóutcán elsétáltam:

Aki volt már bárhol Ázsiában éjszakai piacon tudja hogy mire számíthat, itt csak a turista tömeg lepett meg: úgy látszik rendesen "promózzák" a szállások mert rengetegen voltak - durván jó dolgokat lehet enni vagy akár csak kóstolni is, itt is megvannak persze a papucs/cipő/táskaárusok de a lényeg a "street food" elképesztő dolgokat csinálnak a helyi gyümölcsökből és húsokból. Nyomatják a Satayt (grillezett csirkenyárs) itt is mint Indonéziában és mindenféle tészta/zöldség/hal/hús összekeverve gyümölcskoktélokkal és sékekkel + iszonyat mennyiségű édesség-palacsinta :)))) 

Elkövettem azt a hibát hogy délután ettem egy keveset így csak mértékkel tudtam belevetni magam a "buliba" ed egy kókuszshake és egy banános helyi süti mellett lecsúszott a diós palacsintájuk is és elhoztam egy nyársat másnap reggelre. Durva szagok és zaj van úgyhogy sokáig nem lehet bírni de mindenképp érdemes megnézni.

A bejegyzés trackback címe:

https://zolimalajziaban.blog.hu/api/trackback/id/tr8215412822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása